Vážení občané,
s ohledem na dnešní rychle měnící se dobu a častý vývoj mimořádných situací se rozhodl Úřad MO Ústí n. L.- město využívat pro informování občanů kromě svých webových stránek i služeb mobilního rozhlasu. Pomocí mobliní aplikace, SMS zpráv, e-mailu či hlasových zpráv můžete jednoduše dostávat ty nejdůležitější informace z vaší samosprávy přímo do vašeho telefonu a díky tomu vám už nikdy nic neunikne.
Jaké informace můžete od úřadu dostávat:
Důležité informace - krizové informace, odstávky energií a vody
Pozvánky na kulturní události a novinky z webových stránek samosprávy
Změny otvíracích hodin na úřadech
Mobilní aplikace v telefonu Vám umožní rychle nahlásit úřadu např. poškození veřejného mobiliáře, zeleně nebo nepořádku.
Registraci pro přijímání zpráv lze vyřídit:
elektronicky přes infografiku Odebírat zprávy do telefonu
|
nebo prostřednictvím tiskopisu, který lze stáhnout zde, případně vyzvednout osobně na podatelně úřadu – Velká Hradební 2336/8A, kancelář č. 176, 1. patro |
či přes mobilní aplikaci |
Doporučujeme vyplnit na registračním formuláři ulici, kde bydlíte. Cílíme informace ohledně odstávek vody a elektřiny dle konkrétních lokalit, kde je dodavatel nahlásil. Zprávy o odstávkách neodesíláme plošně všem registrovaným.
ÚMO Ústí nad Labem - město
Velká Hradební 2336/8A
401 18 Ústí nad Labem
Městský obvod Ústí nad Labem – město nemá samostatné IČ a DIČ, je evidován pod identifikačním číslem Statutárního města Ústí nad Labem - IČ 00081531.
tel.: 475 271 111, 475 272 350
identifikátor datové schránky: 28kbykx
emailová adresa: podatelna.mesto@mag-ul.cz (epodatelna@ul-mesto.cz)
pondělí a středa: 8:00 - 11:30 a 12:30 - 17:00 hodin
Pokladna:
pondělí a středa: 8:00 - 11:30 a 12:30 - 17:00 hodin
úterý a čtvrtek: 8:00 - 11:30 a 12:30 - 15:00 hodin
pátek: 8:00 - 11:30 a 12:30 - 13:30 hodin
Podatelna:
pondělí a středa: 8:00 - 11:30 a 12:30 - 17:00 hodin
úterý a čtvrtek: 8:00 - 11:30 a 12:30 - 15:00 hodin
pátek: 8:00 - 11:30 a 12:30 - 13:30 hodin